Új képfajták a filmben és a moziban

Rólunk

2015/04/13. - írta: margithazi.beja

fkk.gif

Fekete-Kovács Kristóf vagyok, az ELTE bölcsészkarán tanulok filmelmélet és filmtörténet szakon. Saját blogomon véleményt írok filmekről, trailerekről és hírekről, melyek erősen a jelenlegi szuperhős-őrületre fókuszálnak. Rajongok a filmekért és a képregényekért, valamint szeretek írni.

bk.gif

A nevem Balla Kinga, 21 éves vagyok és másodéves filmszakos a ELTE BTK-án. Magyarországra jöttem tanulni, de Németországban születtem és ott jártam  általános iskolába. Szabad időmben sokat foglalkozom művészetekkel, zenével, tánccal, színházzal és természetesen filmművészettel.

cscs.gif

 

Csorba Csilla vagyok, harmadéves Kommunikáció és Médiatudomány szakos hallgató az ELTE BTK karán. A jövőben divatszociológiával és divatújságírással szeretnék foglalkozni, leginkább a szubkultúrák és a mainstream divat kapcsolata foglalkoztat, valamint, a divat, és a tudatos öltözködés önképre gyakorolt hatásai. Egy ideig a Classy.hu online diákmagazin divat rovatát vezettem, jelenleg pedig egy vintage ruhaüzletben dolgozom, ahol feladataim közé tartozik az üzlet blogjának szerkesztése is.

csj.gif

Csomós János vagyok, az ELTE Film szakának hallgatója. Elsődleges érdeklődési körömet a tömegfilmek, műfaji filmek adják, azon belül is különösen a fantasztikum különböző formái (sci-fi, szuperhősfilmek), franchise-ok, mainstream animáció (értem ez alatt a Disney-Dreamworks-Pixar hármast, és néhány kisebb stúdió filmjeit), műfajelméleti/történeti vizsgálódások, összehasonlító elemzések; de ezek nem kizárólagosak, a skála ennél jóval szélesebb lehet, gyakorlatilag szinte bármilyen filmes terület beletartozhat (a modern és a kortárs horror kivételével). 

fa.gif

Farkas Adrienn vagyok az ELTE Filmelmélet és filmtörténet szakos hallgatója. Lenyűgözőnek tartom a kor filmtechnikáját, de meg is rémít, hogy a CGI segítségével még mennyire akarják megkönnyíteni a filmesek dolgát, kivonni az emberi problémamegoldó készséget és kreativitást. Ezért is kedvelem jobban speciális effekteket, amikor meg kell építeni a maketteket, kicsinyített másokat, vagy amikor trükk felvételeket kell alkalmazni, stb. Persze érdemes figyelni a CGI fejlődését is (gondoljunk csak Gollamra.) Nagyon szeretem a filmeket, nézni és készíteni egyaránt. Részt vettem már több rövidfilm forgatásán forgatókönyvírói és néha társrendezői szerepben. Mivel jelenleg számunkra még elérhetetlen a jó minőségű CGI használata, ezért igencsak formában van leleményességünk egy-egy film megvalósításakor. Állíthatom, hogy a háttérmunkálatoknál izgalmasabb feladat nincs a világon!

kriszti.gif

Gáspár Kriszti vagyok. Gimnázium után ugyan egyből az ELTÉ-n kötöttem ki, mégis körülbelül 2 évbe tellett, mire megtaláltam, melyik szak is érdekel. Ez idő alatt elvégeztem egy Zenei Management képzést a Werk Akadémián, dolgoztam itthon és külföldön különböző szakmákban, majd végre hivatalosan is film szakirányos és skandinavisztika minoros lettem az egyetemen. Egyébként táncos vagyok, és rendezvényeket is szervezek. Jelenlegi legnagyobb prjojektem a From The Roots To The Roof nemzetközi, évenként megrendezett break verseny. Szabadidőmben (rettenő jól) főzök és nyelveket tanulok. 

mf.gif

Mohai Fanni vagyok, harmadéves kommunikáció és médiatudomány alapszakos, film minoros hallgató. Néhány év könnyűzenei újságírás után idejét éreztem, hogy egy másik számomra szintén kedves művészeti ág, a film területén is kipróbáljam magam. Néhány hónapja az ország egyik legjobb PR ügynökségének égisze alatt bontogatom szárnyaim, remélem az ott szerzett tudásomat is kamatoztatni tudom a blogolás során.

hr.gif

 

Hossó Roxána vagyok, harmadéves kommunikációs -és médiaszakos hallgató. Nagyon érdekel az online média világa, szabadidőmben szívesen írok internetes hírportáloknak cikkeket, elsősorban aktuális témákban. A jövőben is foglalkoznék írással, elsősorban a weben, ahol gyorsabban és több emberhez eljutnak a hírek. Szeretek a kultúrával (tánc, színház, zene) kapcsolatos blogokat olvasni, ahol értesülhetek programokról és kritikákról.

sk.gif

Kata vagyok, arab- és filmszakos az ELTÉ-n. Az átlaghoz képest kicsit korán beszippantott már a sci-fi és a fantasy világa, így nem is volt olyan nagy kérdés, hogy én ezzel valamikor még foglalkozni fogok. Ha nem tanulok és űrhajókon ámuldozom, akkor egy kocka blogra írok filmkritikát és játék-értékelőt, vagy ebben a témában olvasok.

annamari.gif

Szabó Annamária a nevem és most élem egyetemista éveimet. Szakomul az esztétikát választottam, mivel a könyviparban képzelem el a jövőmet. Ugyanakkor szeretnék betekintést nyerni más területek színfalai mögé is, hogy ezáltal szélesítsem látásmódom horizontját. A filmipart mindenképpen megismerném közelebbről, hiszen szoros kapcsolatot ápol a nyomtatott médiával. Ez a  blogom, mely tükrözi személyiségemet és érdeklődési körömet.

szcs.jpg

Szente Csilla vagyok, az ELTE BTK-n tanulok már harmadik éve kommunikációt és médiatudományt, valamint filmelméletet. Szabadidőmben divatblogokat olvasok, de még nem indítottam sajátot, és úgy gondolom, amíg nincsenek meg a megfelelő alapok, addig nem is érdemes ebbe belevágni. A média területén elengedhetetlen, hogy valaki képes legyen egy jó blogot létrehozni, ezért számomra ez egy jó lehetőség a későbbi munkáim megalapozásához. A meghatározott témák pedig a tanulmányaim fontos részét képezik.

zk.gif

Sunny Brown-ként fognak megjelenni írásaim ezen a blogon, de itt Nathan pseudonym alatt futnak cikkeim. Fő érdeklődési köröm a geek-culture és ehhez köthető dolgok, mint például videojátékok, képregények és ehhez tartozó zenék, filmek, illetve könyvek. Persze nem csak erre korlátozva.

bg.gif

Baranyai Gergely vagyok, elsőéves szabad bölcsész hallgató. Nagyon szeretem a filmelemzéseket és a filmeket. Kiemelten szeretem a rajzfilmeket és a vígjátékokat. Van egy YouTube csatornám is. Korábban két évet elvégeztem a SOTÉ-n. Felsőfokú angol nyelvtudással rendelkezem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://digitalvisual.blog.hu/api/trackback/id/tr97282227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása